mysandin

Alla inlägg den 12 september 2013

Av My Sandin - 12 september 2013 19:41

Ja! Jag hade tänkt svara på några frågor jag hittat så man får veta mera om mig!

01. FULLSTÄNDIGT NAMN: My Helena ___ Nyström Sandin
02. ÅLDER: 14 snart
03. VART BOR DU: här?
04. BOR TILLSAMMANS MED: min familj,
05. HUSDJUR: hund, katt & syskon.
06. FÄRG PÅ DITT HUS: tror det är vitt HAHAH!
07. NÄR ÄR DU FÖDD: 12 oktober, 99a
08. KLASS: 8an?
09. VILKET ÅR TAR DU STUDENTEN: 2018 tror jag, inte vet jag.
10. NÅGOT JOBB: nope, skolan räcker!
11. NÄR GICK DU UPP IMORSE: runt 8a tror jag
12. NÄR SKA DU SOVA: någon gång.
13. DUSCHAT IDAG: ska snart
14. KRAMAT NÅGON IDAG: nä:(
15. PUSSAT NÅGON IDAG: nä:'(
16. VAD HAR DU ÄTIT IDAG: gröt, några köttbullar o halstabletter.
17. DAGENS KLÄDSTIL: puma shorts, t-shirt och en tjocktröja
18. DAGENS SMINK: naaadaaaa!
19. DAGENS SÖTNOS: Jesper.
20. DAGENS ROLIGASTE: en fluga :')
21. HAR DU MÅNGA VÄNNER: näje! Jag har inga vänner! #foreveralone
22. HUR MÅNGA HAF DU KYSST: räknar inte direkt.
23. VEM KRAMADE DU SENAST: minns ej:/
24. VEM SAKNAR DU: Jesper,
25. HUR MÅNGA HAR VARIT OTROGNA MOT DIG: 1-3 st har vart de mot mig,
27. HAR DU POJK/FLICKVÄN: har kille
28. VEM PRATADE DU MED I TELEFONEN SENAST: minns ej
29. VEM FICK DU SMS AV SENAST OCH VAD STOD DET: Mamma - ok

FAVORIT...
31. FILM: Thirteen, o många fler,
32. LÅT: Undressed, Am i wrong, pick me up och alla Justin Bieber låtar.
33. MAT: tacos, kebab, köttfärssås & spagetti typ
34. DRYCK: Cola, Kaffe, Te, Feeeestiis
35. FÄRG: brun, lila
36. TV-SERIE: Pretty little liars, The walking dead, Orange is the new black, once upon a time
37. STAD: GÖTEBORG OFC
38. LAND: vetefan
39. ÄMNE I SKOLAN: Matte, biologi, kemi typ,
40. TV-PROGRAM: vetefan!

SENASTE...
41. PERSONEN DU TÄNKTE PÅ: Jesper
42. PERSONEN DU PUSSADE: Jesper
43. GÅNGEN DU SPYDDE: någon vecka sen
44. GÅNGEN DU GRÄT: igår, av skratt
45. PIZZAN DU ÅT: kebaaaab
46. GÅNGEN DU VAR I GÖTEBORG: minns ej:'(
47. GÅNGEN DU VAR I STOCKHOLM: somras
48. GÅNGEN DU DUSCHADE: igår, snart idag
49. GÅNGEN DU SOV: idag,
50. PERSONEN SOM SÅG DIG GRÅTA: några

ALTERNATIV...
51. SVART ELLER VITT: svart
52. HUND ELLER KATT: venne
53. UT OCH FESTA ELLER HEMMA OCH MYSA: beror på, tror hemma o mysa
54. TV-SPEL ELLER DATORSPEL: vetefan
55. SINGEL ELLER UPPTAGEN: båda är skönt, men upptagen
56. PUSSAS ELLER KRAMAS: båda
58. RAGGA ELLER BLI UPPRAGGAD: vetefan, uppraggad
59. BIG BROTHER ELLER PARADISE HOTEL: vetefan
60. HAR DU SVART HÅR ELLER BLONT: blondin,
61. HAR DU BLÅA ÖGON ELLER BRUNA: mest blåa av dom två alternativen
62. CHOKLAD ELLER LAKRITS: Choklad,
63. GÖTEBORG ELLER STOCKHOLM: GÖTEBORG!
64. HÖGER ELLER VÄNSTERHÄNT: höger tror jag,
65. COLA ELLEE FANTA: cola! Fanta smakar skit!
66. PIZZA ELLER KEBAB: KEBAB!
67. RANDIGT ELLER PRICKIGT: randigt,
68. ÄLSKA ELLER ÄLSKAS: ??
69. LEVA ELLER DÖ: .

ANTAL...
70. PERSONER DU ÄLSKAR: många!
71. PERSONER DU HATAR: starkt ord
72. FÖRHÅLLANDEN HAR DU HAFT: 2-3 äkta förhållanden.
73. PERSONER HAR DU SOVIT BREDVID: vetefan
74. GLASSAR HAR DU ÄTIT PÄ EN DAG: 4 kanske
75. NÄMN EN FESTIVAL DU VILL GÅ PÅ NÄSTA ÅR: vetefan
76. DU HAFT MINNESLUCKOR: vetefan
77. GÅNGER DU VARIT HÖG: ingen,
78. PERSONER DU SAKNAR JUST NU: ganska många är de,
79. GÅNGER DITT HJÄRTA BRUSTIT: beror på hur du menar

VEM...
80. VILL DU KYSSA JUST NU: Jesper
81. TRÄFFADE DU SENAST: mamma & pappa & mina husdjur
82. SJÖNG DU SENAST FÖR: ingen,
83. HADE DU SENAST EN CHATT MED: senaste som skicka till mig var Ella I,
84. SPELADE TV-SPEL MED SENAST: har inte spelat sånt sen jag va senaste gången hos min kille, xD
85. VILL DU TA MED PÅ EN ROMANTISK RESA NU: min fina Groda och min ängel:3 åka till landet och kolla på kossor på solnedgången med picknick och känna koskitstanken:3 romantiskt!
86. VILL DU KASTA EN STEN I HUVUDET PÅ: en person
87. FÖRTJÄNAR ATT DÖ: .
88. ÄR SÖT: många
89. VILL DU SOVA BREDVID IKVÄLL: en person jag saknar :C

VAD...
90. GÖR DIG GLAD: Jesper, teatern
91. GÖR DIG LEDSEN: saker
92. VILL DU HELST GÖRA NU: vara med Jesper, träffa vissa personer,
93. ÖNSKAR DU ATT DU SLAPP GÖRA: vissa saker
94. VILL DU HA NU: en puss, ny mobil, andra saker
95. ÖNSKAR DU DIG I FÖDELSEDAGSPRESENT: pengar, o andra saker
96. LÄNGTAR DU TILL: imorgon!
97. TYCKER DU OM DINA BETYG: vill jag inte ens prata om.
98. ÅNGRAR DU I DITT LIV: ojojoj,,,, massor!
99. ÄR DET BÄSTA SOM HÄNT DIG: saker
100. HUR MYCKET ÄR KLOCKAN: 19:38

Så!! Det var lite frågor och svar!
Nu ska jag fortsätta kolla på Beck och chatta!

~min text~
Hejdå!:*

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en tjej som går i 8an! Har ett knasigt och just nu lite jobbigt liv!

Gilla, följ och sprid! Om ni hatar, klicka ner detta fönster!
Hoppas ni gillart!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards