mysandin

Alla inlägg den 11 september 2013

Av My Sandin - 11 september 2013 17:06

Denna veckan har vart helt normal typ!
Måndag: Efter skolan skulle jag hem till Ella W för hennes mamma skjutsar oss till teatern, men istället var vi kvar i stan och gick och åt kebab tallrik med Ella I och sen gick vi hem till henne. (Hennes mamma bor i stan), när vi var där pratade vi lite, skrattade mycket och spelade ett spel! På teatern sen så var de några nya som hade börjat i vår grupp! Sen kom jag hem och åt ngt och sen duscha jag!

Tisdag: skolan var helt normal. Sen åt jag kebab efter skolan igen! HAHAH! Med Ella W, Ludwig och Jesper! Gud! kommer inte äta på flera dagar! HAHAHAH! Sen tog jag bussen hem och Ella följde med mig hem, vi gick ut och spelade kort och lyssnade på musik!

Onsdag: idag har jag legat i sängen och kollat på filmen "Vi" och druckit te! Sen har jag redigerat bilder och så! Och missade kebaben idag! Alltså i skolan var de ju kebab:C Sen ska jag och pappa fortsätta kolla Maria Wern eller om de stavas med enkel V, men tror de stavas med dubbel W! Men nu väntar jag på att pappa ska sluta prata i telefonen och berätta för mig vad som kommer hända nu! (Om en sak)
Jag är ju sjuk så stannar nog hemma imorgon! Och då skulle pappa och jag fortsätta med Beck!

Men nu måste jag gå! Så får se om jag bloggar mer senare idag!
Hejdå!

Av My Sandin - 11 september 2013 10:29

Hej! Igår var jag upptagen med Ella W! Vi var ute osv!
Men nu är de allvarligt! HAHAH! Nu jag jag bli bättre med bloggandet! Seriösa blogginlägg och börja blogga oftare! Och en ny sak jag tänkte börja med är att jag kommer lägga ut en bild jag gjort varje dag, alltså en bild med ett citat jag gjort själv eller ett citat jag hittat.
Men jag kommer skriva om de är mitt egna citat eller så!
Men idag är jag hemma och är sjuk! Så ett seriöst inlägg kommer senare på dagen!
Ska fortsätta, ja! Kolla serie och tråka!

~inte min egna text~

Hejdå!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en tjej som går i 8an! Har ett knasigt och just nu lite jobbigt liv!

Gilla, följ och sprid! Om ni hatar, klicka ner detta fönster!
Hoppas ni gillart!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards