mysandin

Alla inlägg den 1 september 2013

Av My Sandin - 1 september 2013 16:47

Just nu sitter jag i bilen och är påväg till sala för att handla!
Idag har jag inte gjort mycket! Film, chattat. Imorgon blir det akuten igen! Så ingen skola,, igen!:C men tror att jag ska till skolan på tisdag! Hoppas det! Saknar alla kompisar! Att vara hemma sen torsdags till måndag är inte alls kul!:C
Cameljonterna börjar imorgon! Så den måste jag ju åka på!
För er som inte vet vad Cameljonterna är så är de teater jag går på kl 7!:)
Men nu får ni ha det så bra! Hejsvejs!

Av My Sandin - 1 september 2013 11:50

Hej!
Sry för dålig uppdatering!
Men i fredags var jag med Ella W! Och hade det skit kul!
Vi skrattade en HEL del! Hahah! Vi hade myskväll med film o gosaker och sen igår innan jag åkte hem lite träning! :D
Men igår blev de sent! Typ halv 4 somna jag för kollade film och vi hade som en mini fest med pappas bror och hans tjej och så, men jag ska väll kanske fixa lite med min youtube kanal idag kanske och så.

Jo fick några helgrymma bilder på några kompisar också från snapchat;) och i fredags ett par HEL schysta blommiga byxor!
Men ska fortsätta kolla på film med pappa och mamma så puss och hej!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en tjej som går i 8an! Har ett knasigt och just nu lite jobbigt liv!

Gilla, följ och sprid! Om ni hatar, klicka ner detta fönster!
Hoppas ni gillart!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards