mysandin

Alla inlägg under augusti 2013

Av My Sandin - 29 augusti 2013 15:51

Hej! Min dag idag har vary si o så...
Kl 10 in till sala till sjukhuset. Sen in till ngn akutgrejs i v-ås. Vatt där. Och ska hem nu, sitter just nu i bilen på väg hem.
Dagen har vart rätt hemsk på vissa sätt.
Men jag fick bestämma maten!:D tacos!
Idag har jag inte ätit förutom te o lite gröt sen ngn choklad bit!

Just nu vill jag vara hemma, sova o åka till skolan för att träffa min fina kille. Men kanske inte ens åker till skolan imorgon :( det får jag se iväll hur det blir! Men nu ska jag vara social på kik och sånt! Hejdå !

Av My Sandin - 28 augusti 2013 14:36

Hej!
Just nu sitter jag o alla 8or och kollar på TOMTEN ÄR FAR TILL ALLA BARNEN i aulan! Älskar den!
Men idag har fe vart en chilldag!
Det bästa var nog matten! Älskar matte hahah! Har ju världens bästa lärare så!;)
Mwn ska fortsätta kolla puss hej!

Av My Sandin - 28 augusti 2013 07:27

Hej! Förlåt att jag inte bloggade så mycket igår! Med en kompis som heter Ella W, känner många Ellor så första tar bokstaven i efternamnet så man vet vem jag menar;)

Men det hände inte så mycket igår, blev av med mobilen igen på spanskan, men van sen 7an hahah!
Nu måste jag gå ut till bussen! Så lite bilder sen igår!
Puss!

Av My Sandin - 27 augusti 2013 07:18

Hej! Idag är det skolfoto! Och jag ska inte vara med!:D jag har inte lust att ta skolfoto så slipper.
Men annars är min första lektion idrott -.-

Just nu sitter jag i soffan och ska snart gå till bussen! Nöejar rätt sent idag! :D
Ses!

kuk

Av My Sandin - 26 augusti 2013 16:43

Snopp/Jesper
Puss puss bloggen!!/Jesper

Av My Sandin - 26 augusti 2013 15:37

Jo hej hej! Just nu står jag utanför skolan och ska snart hem! Står med några konpisar, idag ska jag va med min kille:*
Men idag, första "riktiga" lektionen så det första jag gör är att bli av med mobilen,,, sen på spanskan igen xD #duktig!

Men nu ska jag va social!
Puss hej!

Av My Sandin - 26 augusti 2013 07:13

Jadu, detta är säkert min 5-8 blogg!
Men denna får de bli! Nu ska jag försöka hålla igång!
Anledningen till att jag börja blogga igen är för att min kompis ville det!
Men just nu sitter jag i soffan och ska snart till bussen!
Men hej då!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en tjej som går i 8an! Har ett knasigt och just nu lite jobbigt liv!

Gilla, följ och sprid! Om ni hatar, klicka ner detta fönster!
Hoppas ni gillart!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<<
Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards